Celgynic Gold (Fat Shooter)

Sel yang sihat akan memberi impak positif kepada kesihatan yang baik. Celgynic Gold dirumus dengan kombinasi instimewa Lesithin dan herba tradisional yang tidak ternilai khasiatnya iaitu Lingzhi, Cordyceps, Goji Beri, Ginseng Amerika dan Duzhong.
 

 

Kandungan dan Khasiat  Celgynic Gold
 
Image result for Egg Yolk
 
Lecithin daripada kuning telur kaya dengan nutrient penting seperti Choline. Choline amat penting dalam fungsi mental dan perkembangan otak. Meningkatkan daya tumpuan dan kebolehan pembelajaran lebih meningkat.
 
 
Tujuan utama saya consume Celgynic adalah sebab di atas. Maklumlah, saya ni kuat pelupa. Apa yang berlaku siang hari, malam harinya pun belum tentu saya mampu ingat tau. Anda ada tak yang pelupa tahap macam saya ni?

 

Image result for lingzhi
 
Lingzhi yang terkandung dalam Celgynic Gold membantu dalam meningkatkan fungsi imun dengan merangsang sel-sel darah putih. Ia bertindak sebagai antibakteria dan menghalang pertumbuhan bakteria dan virus.

 
Bila dah namanya menghalang pertumbuhan bakteria dan virus, memang sesuai sangat untuk anda yang selalu terkena demam atau selsema. Anda perlukan perlindungan dalaman sekiranya anda seorang yang senang dijangkiti penyakit. Setuju?

 
Image result for cordyceps

Cordyceps secara tradisinya dianggap sebagai ejen utama bagi memulihkan tenaga, menggalakkan panjang umur dan meningkatkan kualiti hidup. Ia juga membantu dalam menguatkan sistem imun dan meningkatkan stamina serta membaik pulih sistem pernafasan.


 
Untuk anda yang selalu rasa letih disebabkan aktiviti harian, dan supermom di luar sana, jangan biarkan badan lunyai tau. Tingkatkan kembali stamina dan sistem imun dengan mengamalkan celgynic Gold. Yang kerap diserang semput atau asthma juga boleh cuba Celgynic Gold!
 
 
Image result for American Ginseng Root

Ginseng Amerika terkenal dengan kebaikannya dalam meningkatkan sistem imun, menghalang pertumbuhan tumor dan meningkatkan prestasi serta kesihatan mental.

 
 
Image result for goji berry

Goji Berry mengandungi sumber vitamin C dan serat yang tinggi dan kalori yang rendah. Ia juga kaya dengan antioksidan yang menyumbang kepada kesihatan mata.

Mujurlah jumpa Celgynic Gold ni yang sangat bermanfaat untuk saya yang rabun ni kerana fungsinya semua dalam 1. Anda yang memakai cermin mata tu, mesti pernah rasa letih pada bahagian mata kan? Apakata cuba Celgynic Gold pula untuk tingkatkan kesihatan mata?
 

 

 Image result for duzhong

 

 
Duzhong merupakan kulit kering Eucommia atau pokok getah. Mempunyai kebaikan dalam menguatkan tulang dan otot serta mengurangkan tekanan darah.
 


Khasiat lain Celgynic Gold
 
1. Menggalakkan kesihatan jantung dan saluran darah dengan menghambat pembentukan plak pada dinding arteri. Seterusnya mencegah aterosklerosis dan penyakit jantung . 

2.  Menggalakkan kulit dan rambut yang sihat serta melembutkan dan melembapkan kulit dan rambut. Sesuai untuk anda yang sering mengalami masalah keguguran rambut, kebotakan dan uban.

3. Ejen pengemulsi yang semula jadi iaitu bertindak sebagai pemecah lemak supaya mencairkan “lemak keras” dan meningkatkan metabolisme lemak yang lebih efisien.

4. Memelihara kesihatan hati dan mengurangkan risiko pembentukan batu karang.
 

 
Cara pengambilan Celgynic Gold
 
2 kali sehari sebanyak 4-6 softgel setiap kali selepas makan (sarapan dan makan malam).
 
 
 
Sebahagian herba tradisional tersebut sukar didapati dan menyebabkan keluaran Celgynic Gold berkala dan LIMITED.
 
Jadi, jangan lepaskan peluang untuk anda dapatkan CELGYNIC GOLD yang amat LIMITED ini sementara stok masih ada. Hubungi saya pada no di bawah.
 
 
 
Fateha Fatin
+6013 7706136
 

No comments:

Post a Comment