Ciri-ciri Istimewa Long Girdle Premium Beautiful

I'm sure setiap wanita mesti ada sekurang-kurangnya Girdle kan untuk "sorok" lelemak atau perut buncit tu kan. Jadi, harini I nak share tentang ciri-ciri istimewa yang terdapat pada Long Girdle Premium Beautiful. Fyi, PB ni ada dua jenis iaitu PB Classic dan PB Elegance. Sekarang ni ramai betul yang dapatkan PB Elegance nii. I sendiri pakai Long Girdle PB Elegance, macam kat bawah ni tau.


Sarung je PB Elegance, rasa dia memang berbeza. Fabrik nya sangat lembut dan sejuk. Dan paling penting tak berbau. Sesuai la kalau nak pakai waktu bekerja 8 jam sehari tu, confident jeee rasa kan..
 
So, apa yang best sangat Long Girdle PB ni? Jom kita tengok antara ciri-ciri istimewa yang terdapat pada Long Girdle PB ni:

 
 
RENDA YANG FLEKSIBLE
 
Nampak tak renda di hujung bahagian peha ni? Berbeza kalau kita pakai girdle yg jahitan biasa, rasa bergeser dan boleh berbekas kat peha, betul tak?. Tapi tidak dengan PB. Sebab PB ni hujungnya terdapat renda yang fleksible untuk elakkan berlaku pergeseran. Renda nya pun tahan, tak mudah koyak...
 
LUBANG ANGIN BERJARING
 
Untuk bahagian bawah pula, terdapat lubang angin berjaring. Ciri ni bantu kalau ada antara you all yang mempunyai masalah keputihan, berbau dan lembap tak selesa tu... Jadi bila kita pakai PB ni, ia akan bantu untuk mengawal keputihan, memberikan pengaliran udara yang baik, seterusnya mengelakkan kesan berbau. Camna? baru la confident kan, lagi2 yang dah bersuami tu. Yang masih single, dari sekarang la kena ambil berat dan jaga kebersihan yang kat bawah tu tauu.
 
REKAAN MAMPATAN 2 LAPISAN
 
Di bahagian peha pula, terdapat rekaan mampatan dua lapisan. Ini membantu untuk menyelaraskan semula lemak2 di bahagian peha dan membentuk peha yang menarik. Yela, ada antara kita yang mengalami masalah peha besar, betul tak? Jadi pemakaian Long Girdle PB ni sangat membantu dalam menyelaraskan lemak peha kita tuuu.
 
"LOVE SHAPE" DI BAHAGIAN PUNGGUNG
 

 
Selain daripada membentuk peha, Long Girdle PB juga berkesan dalam membentuk punggung yang menarik. Yelah ramai wanita yang mengalami masalah punggung jatuh selepas melahirkan dan punggung lebar akibat duduk lama kat kerusi office, betul takkk? "Love shape" pada bahagian punggung membantu dalam membentuk kembali punggung agar nampak lebih cantik. Terus yakin nak pakai jeans, nak pakai dress nanti kan... Bessss nyaaa

FAR INFRARED RAYS PADA LONG GIRDLE

Pada bahagian depan pula, Far Infrared Rays terdapat pada bahagian mampatan hadapan yang berbentuk seperti Rahim tu. Mampatan yang tetap ke atas abdomen dapat membantu mengurangkan masalah buncit. Ramai kan yang ada masalah ni, lagi2 wanita yang dah melahirkan. Yang kurus tu pun, jangan tak tauuuu, ada juga masalah buncit sikit kat perut. Betul takkk?

 
 
Selain daripada tu, FIR yang terdapat pada Long Girdle ni juga membantu untuk melancarkan pengaliran darah. Macam kita perempuan ni, normal lah kalau ada masalah Period Pain, Period tak teratur, darah Period berketul, betul takkk? Sebab I sendiri pakai Long Girdle PB ni masa period. Memang tak rasa lah period tu keluar. Dan hilang rasa period pain. No more painkiller atau gel panas...


 
InshaaAllah PB juga membantu untuk wanita yang ada masalah di bahagian Rahim. Baru-baru ni juga my client yang ada masalah peranakan mudah jatuh, pun dah cuba pemakaian konsisten Premium Beautiful. Sebabnya, PB ni bantu untuk menyokong dan menetapkan Rahim pada kedudukannya. Kalau you all baru lepas berurut/sengkak tu, eloklah kalau terus pakai Long Girdle PB ni untuk tetapkan peranakan tu.

You all mengalami salah satu daripada masalah di atas, contact I untuk FREE Fitting Long Girdle Premium Beautiful.
 
Fatin
+6013 7706136

No comments:

Post a Comment