Premium Beautiful Murah 2020




Premium Beautiful Murah 2020 istimewa untuk anda

Anda sudah biasa dengar tentang Premium Beautiful dan sudah lama survey huntuk pakai PB? Jangan tangguh lagi, segera whatsapp saya, Fatin +60137706136 untuk dapatkan Promosi Diskaun Istimewa (T&C applies)!
 
=============================
 
 

Premium Beautiful merupakan pakaian dalam pembentukan badan ataupun korset yang telah lebih 20 tahun bertapak di pasaran Malaysia.
 
 
Apakah ciri-ciri istimewa Premium Beautiful yang menjadikan ia pilihan utama wanita di Malaysia?



Premium Beautiful terdapat dalam dua jenis iaitu, Classic dan Elegance. Seperti gambar yang di bawah, PB Classic adalah yang warna hitam dan PB Elegance yang warna kelabu. 

 
Kedua-dua PB Classic dan PB Elegance masih lagi mengekalkan ciri-ciri keistimewaan yang sama iaitu:
 


 
Perbezaan Premium Beautiful Classic dan Premium Beautiful Elegance
 
 
Perbezaan antara PB Classic dan PB Elegance ialah pada fabrik dan reka bentuknya di mana PB Elegance lebih lembut... selembut sutera dan sejuk ibarat "aircond bergerak". Rekabentuk nya juga lebih elegant dengan renda-renda mewah berwarna kelabu yang lebih menyerlah.
 
Cadangan Pemakaian
 
Untuk anda yang mengalami masalah badan besar, berat badan berlebihan dan ingin hilang inci, anda bolehlah dapatkan PB Classic dahulu kerana fabrik nya yang lebih melekap di badan dan secara tidak langsung mempercepatkan proses pembakaran lemak.

Untuk kesan optimum, pemakaian PB haruslah konsisten selama 8 jam sehari. Setelah anda kehilangan inci dan mendapat bentuk badan yang diidamkan, anda boleh bertukar atau dapatkan set tambahan PB Elegance yang sememangnya lebih lembut macam sutera, sejuk dan membantu mengekalkan bentuk badan baru anda tersebut!

Untuk anda yang sememangnya berbadan kecil, dan pemakaian PB atas dasar masalah kesihatan, anda juga disarankan untuk terus dapatkan PB Elegance.

Premium Beautiful Murah High Demand!






Wajah-wajah Ceria Premium Beautiful Tegar
















Feedback dan Testimonial Premium Beautiful

 
 
 
 



Harga Premium Beautiful

 
Premium Beautiful Murah ditawarkan pada harga berbeza mengikut saiz anda. Untuk mengetahui saiz PB anda, beberapa ukuran bahagian badan diperlukan. Anda boleh rujuk gambar atau link di bawah untuk langkah-langkah mengambil ukuran Premium Beautiful.
 
 

 
Khas untuk anda yang daftar ahli serendah RM 50 sahaja, saya ingin tawarkan promosi hebat, tambahan REBAT DISKAUN dengan setiap pembelian 1 set atau 2 set Premium Beautiful seperti berikut:

RM 150 untuk 1 set Premium Beautiful
RM 400 untuk 2 set Premium Beautiful

Wow! sudahlah anda dapat harga Premium Beautiful Murah, anda dapat lagi Rebat Diskaun! Amacam, Best ke Best?
 
Haaa jangan fikir-fikir lagi, daftar je ahli, lebih Jimat lebih Diskaun!


Cara Pembayaran Premium Beautiful
 
Sekiranya anda telah setuju untuk dapatkan Premium Beautiful, terdapat beberapa cara pembayaran yang fleksible iaitu melalui;

Cash (Diskaun sehingga 10%)
Credit Card (Diskaun sehingga 10%)
Ansuran Bulanan (Tanpa interest!)

Hubungi saya pada no di bawah untuk ketahui cara pembayaran dengan lebih lanjut.

Fateha Fatin
+6013 7706136

No comments:

Post a Comment