Herba Maharani Hai O

Herba Maharani atau Jamu Ayam Hitam sememangnya telah menjadi pilihan ramai wanita di Malaysia. Terutama bagi wanita yang mengalami masalah dalaman wanita seperti kitaran haid tidak teratur, senggugut teruk, badan lesu dan letih serta ikhtiar untuk hamil.

Bahan-bahan yang terkandung dalam Herba Maharani ni juga sangat bernilai dan mempunyai khasiat yang tersendiri seperti, Wuji (pati ayam hitam), Cornu Cervus Nippon dan pelbagai herba Cina yang berkualiti tinggi.

Tahu tak, antara bahan utama dalam herba Maharani iaitu Ayam Hitam ini sangat limited dan harganya juga sangat la mahal jejak RM 30,000 seekor tau! Jadi, beruntung sangatlah kita para wanita dapat menikmati khasiat ayam hitam yang terkandung dalam Herba Maharani dengan harga yang sangat berpatutan.

 
 
Antara Khasiat dan Kebaikan Herba Maharani
 

 
  • Menyelesaikan masalah wanitan dan remaja seperti keputihan, senggugut dan period tidak lancar.
  • Menguatkan dan mengecutkan otot Rahim selepas bersalin
  • Melegakan masalah sakit pinggang, sakit belakang, lenguh sendi/urat saraf, migrain, angin berlebihan dalam badan
  • Memberi kesan anti penuaan dan kekal awet muda
  • Menegang dan menganjalkan asset wanita seperti payudara, punggung
  • Membantu meningkatkan kadar metabolism badan
  • Melancarkan peredaran darah dan melegakan keletihan
  • Memberi kebahagian kepada pasangan
  
Feedback dan Testimonial Herba Maharani

Anda mengalami masalah period yang tidak teratur? Jangan dibiarkan tau, sangat bahaya dan boleh memberi kesan kepada kesihatan Rahim dan kesuburan. Ikhtiar sekarang dengan Herba Maharani.


Herba Maharani terbukti berkesan dalam melancarkan kembali kitaran haid/period yang bermasalah dan tidak teratur.

 
Badan yang lesu dan "lemau" dapat diatasi dengan pengambilan Herba Maharani.
 

Atasi masalah keputihan teruk yang menyebabkan anda tidak selesa dan sukar untuk solat, dengan hanya pengambilan Herba Maharani secara konsisten.

Cara Makan Herba Maharani

 
Herba Maharani mengandungi 6 bekas merah yang mengandungi bebola putih dengan jumlah 300 biji kecil pil di dalamnya. Untuk anda yang pertama kali ingin mencuba Herba Maharani, dicadangkan untuk mula dengan 25-50 biji pil kecil sehari bersama air suam pada waktu pagi sebelum breakfast. Sekiranya badan berasa panas, lebihkan meminum air kosong dan kurangkan pula dos kepada 10-15 biji sehari.


 
Sebulan = 1 kotak dan hentikan pengambilan Herba Maharani sehingga haid seterusnya. Mula semula selepas hari pertama habis period. Dielakkan untuk consume Herba Maharani bagi ibu mengandung atau ketika period.


Harga sekotak: RM 113
Beli 4 kotak RM 399 sahaja Sah Sehingga 31 Mac 2019
 
 
Dapatkan dan cuba Herba Maharani sekarang.
Rasai khasiatnya yang menakjubkan!
 
 
Fateha Fatin
+6013 7706136

No comments:

Post a Comment