Serbuk Pencuci Pekat EziClean Laundry

Khas untuk ibu-ibu yang bekerja mahupun suri rumah.
Nak kerja membasuh jadi lebih SENANG dan CEPAT?

 
  
SERBUK PENCUCI PEKAT EZICLEAN
Rumusan Dwienzim: Amat berkesan untuk menyingkirkan kotoran yang mengandungi protein dan kanji seperti telur, kuah, darah, coklat dan sebagainya.
Formula anti-bakteria: Mencegah bau busuk dan menyahkuman serta menjadikan kain dan pakaian berbau segar dan bersih. Pengalaman saya, rendam berhari pun air rendaman tidak berbau busuk dan hapak.
Formula anti-karat: Melindungi mesin basuh dan pakaian. Tokey-tokey dobi dah ramai yang gunakan EziClean, karat di mesin basuh juga boleh tertanggal!
Rumusan kurang buih: Memudahkan pembasuhan dan menjimatkan masa dan air. Jadi mana yang buat rendaman tu, tak perlu dah anda jenuh nak membilas lama-lama untuk hilangkan buih. Bilas sikit je dah bersih, jimat air!
Rumusan tanpa klorin: Sesuai untuk fabrik tiruan dan bahan celupan (tidak disyorkan untuk kain sutera).


EziClean memutihkan pakaian tanpa menipiskan pakaian
Saya percaya, ibu-ibu pun pening fikir macamana nak putihkan baju-baju dan kasut sekolah anak-anak. Betul tak? Penat kan nak kena sental? Bila rendam gunakan peluntur pula hasilnya putih bersih. Tapi perasan tak baju dan kasut makin menipis dan jarang?
EziClean tidak mengandungi Caustic Soda
Jadi ibu-ibu tak perlu risau nak gunakannya kerana EziClean tidak menipis atau mereputkan pakaian. Pakaian berwarna juga tidakn luntur malah lebih cerah berseri dan nampak kekal baru.
 

Kasut sekolah lebih putih berseri seperti baru beli.

Tuala putih jadi kelabu sebab daki? Rendam ajer dengan EziClean


 Geram dengan tahi lalat dan kekuningan di bahagian muka telekung? Gunakan EziClean jelah. Habis cerita.

Daki di kolar baju? Rendam ajer dengan EziClean. EziClean tidak melunturkan pakaian berwarna.

 Crocs yang kotor Nampak seperti baru beli di butik selepas rendam dengan EziClean

Jangan tak tau, EziClean ni bukan setakat digunakan untuk basuh pakaian atau kasut tau. Semua jenis fabrik, anak patung, periuk kuali yang berkerak juga boleh dibersihkan dengan EziClean.  Sungguh ajaib penangan Serbuk Pencuci Pekat EziClean!
Bersihkan dinding yang terkena contengan anak-anak dengan EziClean. Tak perlu dah cat baru. Jimat duit, masa dan tenaga.

Sayang nak buang bantal-bantal atau anak patung yang dah berdaki? Meh rendam dan cuci dengan EziClean. Bersih, cantik berseri seperti baru beli! 
CARA PENGGUNAAN:
Mesin basuh:
  • Kuantiti cucian sederhana  = 1 sudu (20g)
  • Kuantiti cucian penuh        = 1 1/2 sudu (30g)
Cucian tangan:
  • Kuantiti cucian sedikit       = 2/3 sudu (15g)
  • Kuantiti cucian sederhana = 1 sudu (20g)

Harga Sabun EziClean ialah RM 23 untuk 1 pek (1 kg sabun). Tahan sehingga 50 kali cucian. Nak borong lebih atau ingin jadi agent EziClean di kawasan masing-masing? Hubungi saya untuk dapatkan harga yang Lebih Jimat dan berbaloi!

  
Fateha Fatin
+6013 770 6136

No comments:

Post a Comment