Selamat Hari Jururawat 2016

Bismillah
 
Meriah nya harini, di Facebook Timeline, di group2 Whatsapp, ramai yang wish Happy Nurse Day. Banyak nya celebration sepanjang Mei ni kan. Bermula dengan Labour day, Mother's Day dan 12 Mei pula Nurses Day.


 
Saya kagum sangat dengan semangat dan keprihatinan Nurse. Mereka ni hatinya memang kering, kalau saya lah, mau fobia tengok luka2 jahit bagai. Nurse pun seorang yang sangat penyabar dan ringan tulang. Selalu dengar cerita negative tentang nurse kan? Sebenarnya bagi saya, kita cuba lah bersikap positif, inshaaAllah kita juga akan Nampak hanya yang positif dan layanan yang baik daripada mereka.
 
Apa-apa pun, saya nak wish SELAMAT HARI JURURAWAT SEDUNIA buat semua nurse terutama yang pernah jaga arwah abah saya dan arwah atok saya. Moga Allah memberi kebaikan dan keberkatan dalam hidup nurse sekalian.
 
===================================
 
Selain itu juga, sempena sambutan ni, saya berbesar hati untuk tawarkan Nurse yang ingin kelihatan cantik dan berkeyakinan untuk miliki Pakaian Dalam Pembetukan Badan ni. Ia bukan sekadar memberi bentuk badan yang menarik dan kemas, malah ia bantu untuk memelihara kesihatan Nurse semua secara dalaman.
 
Contohnya, Nurse yang selalu letih2, sakit belakang sebab angkat patient yang berat, dll, anda juga sesuai pakai Premium Beautiful Corset ni sebab ia telah diiktiraf oleh Pakar Tulang Belakang US dan mendapat award Superbrand yang mana kualitinya paling tinggi di pasaran. Nak tengok hasil pemakaian Premium Beautiful bagi seorang Nurse?
 




Macamana? Kemas tak bentuk badan Nurse ni semua? Senyum pun makin lebar. Badan pun makin cergas, lebih bersemangat dan berkeyakinan dan berhadapan dengan pesakit.
 
Tawaran DISKAUN REBAT RM 150 hingga RM 400 menanti semua terutama Nurse
HADIAH PERCUMA khas untuk customer yang sempena 12 Mei 2016
SET ANSURAN terhad kepada 3 customer terawal sahaja!
Anda nak offer ni? Rebut sekarang dan Whatsapp saya seperti no di bawah:

Fateha Fatin
+6013 7706136

No comments:

Post a Comment