Marine Essence Body Wash

Marine Essence body wash telah dirumus khas dengan ramuan semula jadi untuk membersih, menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit.
 
Adakah anda mengalami masalah gatal-gatal pada kulit?
 
Masalah kulit seperti gatal-gatal di badan ni agak normal. Pelbagai sebab gatal-gatal di badan ni boleh terjadi antaranya ialah alergik pada sesetengah makanan, panas dan peluh. Selain daripada tu, kulit kering juga boleh menyebabkan badan rasa gatal dan tidak selesa.
 
Saya suka cadangkan customers untuk cuba rangkaian produk Marine Essence Body Wash kerana ia mengandungo ramuan semulajadi berikut:

Garam Buluh
- Sumber kaya dengan mineral dan antioksidan untuk kulit.
- Anti-bakteria, anti-alergi, anti-keradangan.

Pheno-SFE TM (Ekstrak The Pu-erh)
- Terkenal dengan antioksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit. (Anti penuaan)
- Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama.

Minyak Tea Tree
- Anti-bakteria, anti-kulat.
- Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit
  Merupakan pelembap kulit yang  terbaik.

Aloe Vera
- Kebolehan untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.
 
Biji Minyak Jojoba
- Pelembap kulit semulajadi

Alhamdulillah, asbab penggunaan Marine Essence Body Wash ni, customer saya sangat berpuas hati bila beliau kata gatal-gatal di badan emaknya sudah makin berkurangan. Dan ia juga sesuai untuk kegunaan seisi keluarga dan boleh digunakan untuk anak kecil.

Hal ini kerana Marine Essence ni diformulasi TANPA Paraben dan TANPA SLES yang dapat mengelakkan kerengsaan pada kulit. Jadi untuk anda yang mempunyai kulit sensitif, mahupun anak kecil, Marine Essence adalah pilihan terbaik untuk kegunaan seharian.
  
 
 
 
Untuk pengetahuan, Marine Essence Body Wash juga telah mendapat pengiktirafan  READERS' CHOICE AWARDS, 2015. Ini menandakan produk ini telah pun menjadi pilihan ramai yang mementingkan produk berasaskan semulajadi dan organik. Botolnya yang slim juga amat praktikal dan memudahkan untuk anda bawa semasa travel tanpa perlu memakan ruang luggage. Dalam erti kata lain, jimat ruang.
 
Tak perlu ragu-ragu lagi, anda boleh rasai sendiri kesegaran dan kebaikan Marine Essence Body Wash pada harga yang mampu milik iaitu RM 38 sebotol (250ml).
 
 
 
Fateha Fatin
+6013 7706136
 
 

No comments:

Post a Comment