Cara Ukur Premium Beautiful

Cara Ukur Premium Beautiful ni mudah sahaja. Anda boleh lakukan sendiri atau hubungi sahaja premium Beautiful Expert untuk ambilkan ukuran anda.

Anda pasti akan tertanya-tanya kenapa kena ambil ukuran? Haa pertama sekali, anda perlu tahu yang Premium Beautiful ni saiznya memang banyak. PB tidak mempunyai saiz biasa seperti S, M, L, XL dsbg.. Sebab badan wanita ni pelbagai bentuk dan PB direka khas mengikut pelbagai size badan untuk menjamin keselesaan pemakai.
 
Jadi, untuk pastikan anda dapat saiz Premium Beautiful yang sesuai dan selesa, beberapa bahagian badan perlu diukur dan sesi fitting Percuma daripada PB Expert sangat penting bagi membantu anda dapatkan saiz PB yang tepat dan selesa dengan badan anda.
 
Jadi sila lah beri kerjasama dan jangan segan-segan sekiranya PB Expert ingin berjumpa dengan anda ya hehe. Dan untuk anda yang berada di luar kawasan PB Expert, boleh juga untuk ambil ukuran sendiri. Pastikan anda ada pita pengukur bersama.

Empat bahagian badan yang diambil kira untuk menentukan size PB:
 
1) Puncak dada
2) Bawah dada
3) Pinggang dan bahagian perut buncit
4) Puncak punggung
 

Gambar di bawah boleh dijadikan rujukan dan ukuran mestilah diambil dalam centimeter (cm).
 
Sekiranya sudah ada keempat-empat ukuran di atas, anda boleh la terus hantar ke saya ukuran tersebut untuk saya convert kepada size Premium Beautiful dan untuk ketahui harganya.

 
Fateha Fatin
+6013 7706136

No comments:

Post a Comment