Marine Essence Beauty Bar atasi Masalah Kulit

Marine Essence Beauty Bar juga dikenali dengan nama Sabun Hijau Ajaib atau Sabun Ketiak dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan dengan antioksidan, ekstrak garam buluh dan minyak asli yang memberi manfaat terbaik untuk kulit anda. memang suka sangat sabun ni. Harumannya juga sangat Wangi dan menyegarkan.


 
Untuk pengetahuan anda, yang best nya sabun Marine Essence ni ialah ia sesuai digunakan pada muka dan seluruh badan. 2 dalam 1 kan, memudahkan urusan pembersihan dari wajah dan seluruh badan. Pelbagai masalah pada wajah dan badan anda dapat diselesaikan dengan hanya seketul sabun hijau ajaib ni!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Feedback dan Testimonial

"Aku pakai sabun ni baru 2 minggu, tu pun tak konsisten, TAPI STRETCHMARK dah mula hilang!"

 "Kak, mandi pakai sabun ni wangi je badan sampai ke petang. Serious tak tipu. Hilang bau badan!"

"Belakang badan saya dah kering dah ruam jerawat ni. Padahal baru guna 2 hari!"




 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tu lah antara feedback yang saya dapat daripada pengguna-pengguna Marine Essence Beauty Bar ni. Sabun Marine Essence ni berkesan dalam mengatasi masalah-masalah seperti kulit berminyak, eczema, jerawat di muka dan badan, bau badan, ruam dan gatal-gatal, kulit kering dan kusam, mengurangkan stretchmarks selepas bersalin, menghilangkan kesan hitam di leher, ketiak dan seluruh badan dan pelbagai lagi masalah kulit.
 
Anda mengalami masalah sama seperti di atas? Dah serik guna macam-macam produk semua tak menjadi. Degil betul masalah-masalah kulit ni kan? Apa kata anda cuba pula Marine Essence Beauty Bar yang mengandungi ekstrak Garam Buluh ni.
 

Harga Marine Essence Beauty Bar
RM 120 sekotak (3 ketul)
RM 40 (seketul)

 
PERCUMA Postage
PERCUMA COD Seluruh Pasir Gudang

 
Tunggu dulu!
Anda inginkan harga istimewa daripada saya?
Hubungi saya segera pada no di bawah...

 
Fateha Fatin
+6013 7706136

No comments:

Post a Comment