Bengkung Lelaki Atasi Masalah Perut Buncit

Masalah lelaki perut buncit atau pun sindrom Roi ni memang normal. Terutama sekali selepas berkahwin. Kan? Dan untuk sedapkan hati punya pasal, selalu sebut-sebut “suami buncit adalah suami yang penyayang”. Tak gitu? Hehe Amboi, tapi kalau si isteri buncit, komen pula dia. Tak adil betul macam ni.

Bagi saya, sekiranya suami tu selalu komen isteri perut buncit la lemak gelebeh la, lebih baik suami sekalian carikan penyelesaian dan invest sikit untuk kecantikan isteri tau. Dan kalau suami pula sama-sama buncit dna Roiii nya, lagilah WAJIB selesaikan masalah perut buncit si suami dulu sebelum komen si isteri. Hehe
 
Bengkung UNISEX
 
Jadi, untuk lelaki , suami-suami dan wanita, isteri-isteri kat luar sana yang mempunyai masalah Perut Buncit seperti yang saya sebutkan tadi, WAIST NIPPER aka BENGKUNG PREMIUM BEAUTIFUL merupakan penyelesaian yang terbaik. Jangan risau bengkung ni UNISEX tau. Lelaki Perempuan boleh pakai.
 
Mudah untuk dipakai

Cara pemakaian nya amat mudah, cangkuk-cangkuk siap! Tak nampak bekas pun kalau anda pakai di bahagian dalam officewear atau t-shirt atau jersey tu tau. Jangan risau, okay? Tak kantoi punya.



 

Baru-baru ni saya ada terima soalan daripada Abang-abang sado lagi aktif bersukan, “boleh ke kalau saya pakai bengkung ni semasa bermain futsal?" Ya Allah, memang boleh, itu lagi di alu-alukan tau. Lagi cepat pembakaran kalori tu. Mana tak nya, waist nipper aka bengkung Premium Beautiful ni mempunyai teknologi Far Infrared ray(FIR). Jadi bila ditambah pula dipakai semasa bersukan seperti futsal, jogging atau workout di gym, inshaaAllah pasti lebih efektif kesannya.

Bengkung Kesihatan

Selain daripada itu, untuk pengetahuan anda, waist nipper aka bengkung Premium Beautiful ini juga telah diiktiraf oleh Pakar Tulang Belakang US. Jelas lah yang pemakaian bengkung ni dapat membantu dalam menyokong tulang belakang dan mengurangkan kesakitan seperti SAKIT BELAKANG, SLIP DISC, SCOLIOSIS, dan BONGKOK. Bonus bukan? Beli untuk masalah perut buncit, tapi anda boleh pakai semasa melakukan kerja berat, semasa memandu dan bawa motor jauh-jauh. Ini semua membantu untuk  mengurangkan rasa lenguh-lenguh atau sakit belakang.

Harga Waist Nipper aka Bengkung Premium Beautiful

Untuk pengetahuan, harga bagi waist nipper aka bengkung ini adalah berbeza-beza mengikut size badan clients. Harganya bermula dari RM 700 dan ke atas.
 
Jangan terkejut ya, harganya memang agak exclusive sesuai dengan kelebihannya yang anda tidak dapat pada bengkung-bengkung biasa di luar sana:
 
1. Mempunyai teknologi FIR
2. Tetulang nya lembut, anda pasti selesa pakai bengkung ini seharian. Bukan dibuat daripada besi yang keras kejung yang hanya menyakitkan badan bila pakai.
3. Fabrik selesa, lembut dan agak sejuk dapat mengelakkan dan tidak berbau. Bau badan anda juga dapat diatasi tau!
4. Mempunyai warranty seumur hidup yang mana sekiranya tetulang rosak, atau fabriknya koyak, anda boleh hantar repair secara PERCUMA seumur hidup. Jimat bukan? Beli sekali pakai bertahun-tahun.
 
Cara Pembayaran

  • cash (dapatkan diskaun 10% bagi setiap pembelian secara cash)
  • credit card
  • ansuran bulanan tanpa interest

Anda bersetuju untuk dapatkan Waist Nipper aka Bengkung Premium Beautiful ini?

 

Ikuti langkah di bawah:
 
  1. Sediakan pita pengukur, kertas dan pen.
  2. Ukur lilit bahagian pinggang anda.
  3. Ukur lilit bahagian perut yang paling buncit.
  4. Ukuran yang diambil mestilah dalam CM.
     
Setelah anda dapatkan ukuran tersebut, boleh terus hantar ke saya melalui Whatsapp pada no di bawah. Saya akan tukarkan ukuran tersebut kepada saiz Bengkung yang sesuai dan selesa untuk anda.
 

FATEHA FATIN
+6013 7706136

No comments:

Post a Comment