Set Bersalin Terbaik dan Mudah

Selain amalan jamu dan minuman herba yang lain, ibu-ibu yang sedang berpantang juga disarankan untuk mengamalkan pemakaian bengkung. Bengkung bersalin membantu untuk ibu-ibu mendapatkan kembali bentuk badan asal. Ramai yang amalkan pemakaian bengkung tradisional yang lilit2 tu.

Namun demikian, zaman sekarang ni kebanyakan ibu-ibu ada yang terpaksa berpantang sendiri. pemakaian bengkung lilit2 mungkin agak sukar bagi ibu-ibu yang berpantang sendirian tanpa bantuan oaring lain.



Tahu tak ibu-ibu, Premium Beautiful korset juga sesuai digunakan semasa berpantang?
 
 
 
Tak kisah samada ibu-ibu bersalin normal mahupun czer memang sesuai sangat pakai PB ni asalkan ibu2 kena pastikan luka bersalin tu sudah kering. Normally bagi yang bersalin normal, 3 hari hingga seminggu dah boleh mula pakai Premium Beautiful. Bagi yang bersalin czer pula, bila luka sudah mula kering dalam 2 minggu atau pun bergantung pada diri masing2, boleh la sarung Premium Beautiful ni.


 
Kenapa anda perlu pakai Premium Beautiful corset sebagai set berpantang?

 
Bagi yang belum tahu, PB ni terdiri daripada 3 helai iaitu Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle. Bagi ibu yang bersalin, PB yang terdiri daripada teknologi far Infra Red (FIR) ni membantu dalam membakar lemak dan mengempiskan perut yang menggeler selepas bersalin.

Hasilnya cepat dan berkesan, asalkan ibu-ibu hanya perlu pakai PB selama 8 jam sehari secara konsisten. Pemakaian nya pun mudah, macam baju dalam biasa, sarung, dan kancing. tak perlu lilit2 dan tak perlukan bantuan dari orang lain.



Selain daripada tu, setiap helaian PB juga ada keistimewaan nya yang tersendiri. Macam Long Bra, ia membantu dalam mengelakkan bengkak susu serta merangsang pengeluaran susu ibu. Mesti seronok baby bila susu ibu meriah kan (ibu2 juga boleh consume BV Alfalfa pada masa yang sama untuk menggalakkan pengeluaran susu).


 
Untuk waist nipper pula ia membantu untuk menyokong tulang belakang ibu. Kadang2 bila baby menyusu lama, ibu2 boleh rasa sakit belakang kan? Jadi sarung jelah waist nipper ni untuk kurangkan rasa sakit belakang. Boleh dipakai sambil tidur malam tau. Waist nipper juga membantu untuk membentuk pinggang agar lebih ramping, mengempiskan perut yang buncit dan menghilangkan kesan stretchmark.



Stretchmark bersalin juga akan mula pudar dengan pemakaian PB serta ditambah dengan pemakaian sabun Marine Essence. Selain daripada tu, baby yang mengalami masalah kuning juga boleh ikhtiar dengan dibalut dengan Waist Nipper PB yang mempunyai fungsi Far InfraRed Rays ni. InshaaAllah masalah kuning tersebut akan mula berkurang.

 

 
Kelebihan long girdle bagi ibu yang sedang berpantang ialah dapat melancarkan darah nifas. Long girdle juga membantu untuk menyokong Rahim selepas melahirkan anak serta menstabilkan hormon. Yang paling best, secara tidak langsung, punggung juga akan lebih terbentuk dan cantik dengan pemakaian Long Girdle PB secara konsisten. Takda lagi masalah punggung jatuh selepas melahirkan :)
 
 

 
Ingin dapatkan set berpantang Premium Beautiful?
Hubungi saya segera untuk ketahui PROMOSI terkini
 
 
Fateha Fatin
+6013 7706136

No comments:

Post a Comment