Sabun EziClean : Hilangkan kesan tahi lalat di telekung

 
Siapa kat sini telekung nya berwana putih? Yelah sekarang dah macam-macam jenis telekung ada di pasaran. Macam saya, saya gunakan telekung lycra berwarna hitam. Untuk anda yang memakai telekung berwarna putih, perasan tak kadang-kadang tu masalah kekuningan di bahagian dagu dan dahi tu disertai juga dengan kesan tahi lalat. Geram jer kan tengok.
 
Dah cuba rendam dengan macam-macam peluntur? Tapi masih belum hilang juga. Memang payah la macam tu. Kata orang nak menghadap Allah ni, kena lah pakai yang baik-baik, cantik-cantik dan bersih. Nak beli telekung baru pula mungkin sayang sangat kat telekung yang sedia ada. Yelah pemberian orang tersayang dan mempunyai seribu kenangan gitu. hehe. Setuju?
 
Okay, jangan putus asa dulu. Apa kata anda cuba rendamkan aje telekung kesayangan anda menggunakan Serbuk Pencuci Pekat EziClean. Formula kurang buih nya sangat membantu sekiranya anda basuh telekung menggunakan basuhan tangan. Mudah nak bilas dan lebih yakin bersih. Selain daripada tu, EziClean ni bukan peluntur ya. Ia hanyalah sabun magik yang akan membantu memudahkan kerja pembersihan anda terutama pada pakaian-pakaian putih. Telekung anda tidak akan luntur mahupun menipis.
 
Jom kita tengok testimonials daripada sahabat saya yang teruja sangat bila telekungya bersih, putih berseri!


Cuba zoom baik-baik pada gambar sebelum tu, memang ada kesan kekuningan dan tahi lalat kan. Haaa sahabat saya ni kata, dia cuma rendam je dengan EziClean, tak sental beriya pun telekung nya. Alhamdulillah, seronok kan tengok pakaian ibadat kita bersih. Barulah lebih yakin dan fokus semasa solat.

Anda ada masalah yang sama? Atasi segera dengan sabun EziClean hanya dengan RM 23 sepaket(1kg). Hubungi saya segera untuk order.


Fateha Fatin
+6013 7706136

No comments:

Post a Comment