Blogging Class

Kebanyakan sekarang memang ramai yang buat biz secara online. Sebab tak perlu keluar modal untuk bayar monthly kedai, kedai kita hanya blog kita. Dengan TLC ni memang kita ad multimedia expert untuk turunkan pelbagai ilmu IT dan bertanggungjawab dalam banyak hal publisiti, video Top Leaders Circle. Ilmu ni juga turut disampaikan secara direct melalui mentor.

Sebelum ni I pernah lah blogging suka2. Tapi sekarang blog I lebih kepada bisnes. Sebelum ni, masa mentor I Kak Isma datang JB, memang dah turunkan pun ilmu blogging ni. Tapi bila ada newbies in this biz, kita repeat lah.. Tak rugi pun lagi2 dibuat time Public Holiday kan, terisi masa lapang kita :)

My mentor always turunkan ilmu dengan sepenuh hati. Bila dah settle dengan blogging class, kita selit pula sesi belajar ambil ukuran Premium Beautiful. Thank you Kak Isma. 




And my biz partner Ain, merupakan orang yang paling awal sampai, good job Ain sebab komited nak belajar :)






Sesi blogging class tersebut diadakan di rumah salah seorang my team mates, Kak Shazana. Thank you Kak Zana sebab dah sediakan tempat untuk kami semua belajar ni.





Camana? Best tak bila coaching beramai-ramai ni? InshaaAllah selagi kita komited dengan mentor, selagi tu la mentor sedia membantu. You all yang berminat nak bersama-sama dengan kami, sangat dialu-alukan tau, contact I terus ya.



Fateha Fatin
013 770 6136

No comments:

Post a Comment