Kebaikan Aura Rezeki

Alhamdulillah, baru beberapa bulan start biz Aura Rezeki, permintaan menjadi-jadi. Tak pernah surut. Masa prepare mandian garam tu, minta details2 dengan Allah apa yang kita mahukan ya. Semakin ramai juga customers yang sudah merasai perubahan positif pada diri masing-masing. Banyak feedback positif dan testimonials yang I terima from my customers:


Fyi, Aura Rezeki bukan untuk ladies je tau. Lelaki pun harus amalkan sama. Sebab tak kira laki ke pompuan, semua pun ada positif and negatif kan. Jadi, semua orang sesuai amalkan mandian garam assyifa Aura Rezeki ni. Macam customer I sorang ni, seorang lelaki. Lepas amalkan mandian Aura Rezeki, ada yang tegur, muka nampak lebih awet muda, badan lak tak rasa letih pun, segar jee. Dengan izin Allah juga, sales this guy sentiasa ada. Tak de dah istilah tenggelam timbul.



Customer yang sorang ni pula merupakan stokis salah satu skincare lightening and mask yang tengah meletop2 sekarang. Alhamdulillah, bila aura diri mula membesar, mudah je menjadi money magnet kan. Hari2 ada sales. Allah memberi rezeki dengan asbab. Bagi uols yang sedang jalankan biz, memang digalakkan sangat amalkan mandian garam untuk buang aura2 negatif tu.

Pernah tak dengar masalah orang cakap "kedai sy orang tak nampak". "Saya bukak kedai xda orang singgah". Salah satu sebab nya mungkin kurang marketing. Kedua, mungkin juga masalah ni berkaitan "mistik". Ketiga, mungkin juga kerana aura diri yang menguncup sebab terlalu banyak negatif dalam diri. Alhamdulillah lepas amalkan garam assyifa Aura Rezeki ni jualan pisang goreng akak ni mula dipandang dan laris. Semuanya atas izin Allah. Kita cuma perlu usaha sahaja.



Ada tak antara you all yang sedang mencari salah satu cara memperbaiki diri? Atau mengalami masalah yang sama macam customers2 kat atas ni? Lets try usaha dengan cara mandian garam assyifa. Setiap pembelian 1 botol Aura Rezeki, anda layak menerima Serum Mawar secara PERCUMA. Contact I untuk dapatkan details lanjut mengenai Aura REZEKI +6013 7706163



No comments:

Post a Comment