Pencuci Wanita Femi9 Intimate Wash

Umur 25 tahun, tapi Miss V macam umur 45!
Aduhhh macamana tu ya? Segan, malu sangat ni. Orang luar tak nampak tapi diri sendiri sahaja yang tahu. Eh, dengan suami pun tak boleh nak sorok dah.

Bukan muka je yang ada masalah jerawat, gatal-gatal dan gelap suram-muram. Miss V juga tak terlepas menghadapi masalah yang sama.
 
Jangan diabaikan penjagaan kebersihan dan kesihatan di kawasan Miss V sehingga boleh membawa kepada masalah berikut:
  • Miss V dijangkiti bakteria dan yeast
  • Miss V berjerawat dan ruam-ruam
  • Rasa gatal-gatal, tak selesa nya
  • Keputihan teruk dan berbau
  • Miss V gelap suram-muram

Anda ada salah satu masalah di atas? Adakah anda masih lagi mencuci Miss V menggunakan sabun atau body wash biasa? Tahu tak tindakan tu amat tidak digalakkan kerana ia boleh menganggu pH di kawasan Miss V anda. Untuk pengetahuan, pH di kawasan Miss V wanita ialah 3.5.
 
Suka saya suggest di sini untuk anda cuba pembersih wanita, Femi9 Intimate Wash kerana ia bersifat sederhana dan lembut serta sesuai untuk kegunaan harian.


Selain itu, Femi9 wash ni juga teksturnya lebih pekat dan likat, jadi anda hanya perlu tuang sedikit kuantiti sahaja pada tiap kali penggunaan. Memang tahan lama sehingga lebih dari sebulan.
 
Kebaikan Femi9 Intimate Wash

Membersihkan, menyegarkan dan menghilangkan bau untuk kulit yang sensitif

Membantu mengekalkan keseimbangan pH semulajadi kulit di kawasan miss V

Melindungi miss V daripada jangkitan bakteria dan keradangan

Menghilangkan ketidakselesaan pada bahagian miss V dan bau yang tidak menyenangkan




Haaa dah tau kebaikan Femi9 wash, tapi tau tak anda apakah bahan kandungan dalam Femi9 wash yang membuatkan Miss V anda bersih, sihat dan bertambah glowing? Inilah dia dua bahan utama yang terkandung dalam Femi9 wash yang terbukti mempunyai kebaikan khas untuk bahagian intim wanita iaitu Manjakani dan Vitamin E. 




Manjakani membantu mengembalikan ketegangan dinding faraj yang hilang akibat peningkatan usia, perubahan hormon dan selepas bersalin.
 

Vitamin E merupakan agen anti-pengoksidaan yang berkesan dan memudahkan penghasilan sel-sel baru, memulihkan luka dan melambatkan proses penuaan.

Cara Penggunaan Femi9 Wash
 
Tuangkan sahaja Femi9 wash dengan kuantiti yang kecil atas tapak tangan anda. Sapu dan cuci Miss V dan bilas dengan air secukupnya hingga bersih. Gunakan 2 hingga 3 kali sehari.
 
Harga Femi9 Wash
 
Sebotol Femi9 wash hanyalah RM 22. Harganya sungguh mampu milik dan sebotol ni boleh tahan sehingga sebulan atau lebih bergantung pada kekerapan penggunaan. Pembelian 2 botol Femi9 wash, anda layak untuk dapat FREE Postage!



Fateha Fatin
+6013 770613
 
 

No comments:

Post a Comment