Sabun EziClean : Hilangkan kesan conteng di dinding

Cuba cek dinding rumah anda, ada ke kesan conteng hasil kreativiti anak-anak? Atau cop-cop tapak tangan dan tapak kasut mereka? Jangan marah anak-anak tau, mereka tu kalau kita sedia whiteboard pun belum tentu nak conteng kat whiteboard. Betul tak? Feeling dapat conteng dinding ni memang seronok la. Luas dan puas! hehe
 
Jangan pening-pening, sekarang dah ada cara yang mudah, Ezi gitu, untuk hilangkan contengan tu. Tak percaya? Cuba tengok testimonial customer saya di bawah ni.


Amacam? Amazing bukan? hehe. Anda cuma perlu bancuh serbuk pencuci pekat EziClean ni dan gunakan span atau kain untuk sental ke bahagian yang mempunyai kesan contengan sehingga bersih.
 
Haaa JIMAT duit tak perlu beli cat baru sampai beratus-ratus. Dapatkan segera! Hanya RM 23 sepaket(1kg) dan ia akan bantu untuk mudahkan kerja rumah dan kerja pembersihan anda. COD hanya di kawasan Pasir Gudang sahaja.
 
Ingin jadi agent EziClean di kawasan anda? Jiran-jiran tentu seronok kalau dapat tahu rahsia mudah untuk cuci pakaian dan dinding rumah mereka. Hubungi saya untuk keterangan lanjut.
 
 
Fateha Fatin
+6013 7706136

No comments:

Post a Comment