Ubat Gigi Marine Essence : Atasi masalah gusi berdarah

Bismillah
 
Salam Jumaat uols. Harini saya nak share testimonial daripada salah seorang customer yang sangat berpuas hati dengan Ubat Gigi Marine Essence ni. Untuk pengetahuan uols, customer ni mengalami masalah gusi/gigi berdarah tiap kali gosok gigi. Ada tak antara uols yang mengalami masalah yang sama?
 
Masalah gusi berdarah ni tidak boleh dibiarkan tau. Walaupun saya percaya ramai di antara kita yang menghadapi masalah ni dan telah dianggap seperti normal pula. Jika dibiarkan tau sebab lama kelamaan ia akan menjejaskan kesihatan gusi dan gigi kita, contohnya:
 
  • Jangkitan gusi dan bernanah
  • Gusi mula meregang daripada dasar gigi
  • Gigi menjadi longgar dan mudah tercabut
 
Oh my god! seram kan. Lebih-lebih lagi kalau kita masih muda, tak sanggup rasanya nak pakai gigi palsu dari usia muda akibat kurang prihatin terhadap masalah gusi dan gigi. Oleh itu, apa kata uols tukarkan ubat gigi biasa kepada Ubat Gigi Marine Essence. Sesuai untuk kegunaan seiisi keluarga tau.

Selain itu, secara tidak langsung juga, gigi uols akan lebih bersih dan kelihatan putih berseri. Gunakan secara konsisten. Jimat duit tak perlu lah buat rawatan pemutihan gigi yang kosnya hampir Rm 1,000 tu.
 
 
Harga Ubat Gigi Marine Essence: RM 22
FREE Postage dengan setiap pembelian 2 unit ke atas
 
 
Fateha Fatin
+6013 7706136
 

No comments:

Post a Comment