Harga BioSeleza Feminine Pad

Pelbagai jenama pad atau tuala wanita ada di luar sana. Tugas kita ialah memilih yang terbaik terbaik bukanlah bermakna yang murah dan menjimatkan. malah kita perlu titik beratkan daripada seluruh aspek daripada material nya, fungsi dan kelebihannya. Biarlah kita invest sikit untuk kesihatan dan kebersihan miss V kita. Betul tak?




BioSeleza Feminine pad dirumus khas dengan bahan-bahan yang dapat membantu melegakan masalah berkaitan haid serta ketidakselesaan akibat haid. Dengan tambahan 8 kelebihan yang unik, BioSeleza dapat memperbaiki kebersihan kawasan feminine anda menggalakan perlindungan kesihatan ke tahap optima sepanjang hari.
Antara kelebihan BioSeleza Feminine Pad


1. Terdapat Jalur Teras Anti-Bakteria ditengah permukaan pantyliner. Ia dirumus khas dengan Bio Activated Energy (tenaga Bio Velocity daripada Korea), Nano Silver, Ion Negatif dan Far-Infrared Rays (F.I.R.) yang dapat membunuh bakteria secara berkesan.
Antara fungsi utama tenaga Bio Velocity:
  • Tenaga tulen yang diekstrak terus daripada cahaya matahari pagi.
  • Aliran medan tenaga Bio Velocity boleh menyeimbangkan medan eloktromagnet seluruh badan, dan seterusnya, meningkatkan kesihatan. So, selepas pengaliran darah haid, Insya Allah, tenaga badan akan pulih seperti biasa. Badan lebih bertenaga dan lebih cergas.
  • Mengaktifkan molekul air, seterusnya meningkatkan kandungan oksigen dalam badan.
  • Anti-bakteria.
  • Mengaktifkan sel-sel badan.
  • Meningkatkan metabolisme badan.
  • Mempercepatkan proses pemulihan.
Antara fungsi utama Far-Infrared Rays (F.I.R.):
  • Menggalakkan peredaran darah.
  • Meningkatkan metabolisme badan.
Antara fungsi utama Ion Negatif:
  • Membasmi kuman
  • Mengurangkan dan menghilangkan bau busuk.
  • Membantu menyeimbangkan hormon.
Antara fungsi utama Nano Silver:
Nano Silver adalah pembasmi kuman bukan antibiotik yang mesra alam dan selamat digunakan. Ia menghapuskan kuman dan mikroorganisma sehingga 99.99%.
Berfungsi sebagai pembasmi kuman sambil melindungi flora biasa dalam miss V serta  menyeimbangkan pH miss V. Ia boleh membasmi bakteria trichomoniasis, mycoplasma, chlamydia dan cocci dengan pantas. Selain itu, ia mempunyai fungsi anti-radang dan baik pulih.
  • Menghilangkan bau
  • Menyekat pertumbuhan bakteria

2. Daya Penyerapan yang tinggi dan hiper dimana ia mampu menyerap cecair dengan cepat dan berupaya menampungnya untuk mencegah kebocoran. Tiada lagi kerisauan untuk anda melakukan aktiviti seharian bahkan aktiviti-aktiviti lasak!
3. Rekaan Kawalan Kecoboran yang unggul membantu mencegah kebocoran dan aliran putar-balik secara berkesan serta menggalakkan perngedaran udara yang baik. Ia juga memelihara kulit agar berasa kering, bersih dan segar sepanjang penggunaan walaupun semasa aliran haid banyak.
4. Lapisan permukaan diperbuat daripada kapas selembut baldu berbanding pad jenama biasa, diperbuat daripada kertas yang dikitar semula. Kapas ini membantu untuk meningkatkan penyerapan. Hasilnya miss V akan berasa lebih kering dan lebih selesa. Ia juga berkesan untuk mengurangkan kerengsaan dan alergi.


5. Lapisan belakang yang berongga untuk Pengaliran Udara yang baik untuk mengurangkan kelembapan dan bau miss V yang kurang menyenangkan. Feeling nya seperti miss V bernafas. Tiada rasa terperap! Seronok kan?


6. Lapisan pelekat yang berkualiti dan kukuh untuk mengekalkan kedudukan pantyliner walau digunakan semasa beraktiviti lasak. Lapisan pelekat juga diperbuat daripada bahan yang selamat (food grade).


7. Rekabentuk yang ultranipis dan selesa ibarat tidak pakai pantyliner. Tiada lagi perasaan rimas.
8. Perlindungan kebersihan yang maksimum kerana pad yang dilindungi dalam plastik pembalut, telah dibungkus di dalam pek alumininium yang mudah dibawa ke mana sahaja. Kecil dan menjimatkan ruang beg anda!



Feedback daripada customers yang telah berpuas hati dengan BioSeleza Feminine Pad




"Pad BioSeleza memang superb. Senggugut aku kurang. Hari ke-2 terkejut, keluar darah ketul, lepas keluar, rasa lega!"



 "Dulu period sampai berbelas-belas hari, pakai BioSeleza 7 hari dah kering!"



BioSeleza Feminine Pad terdiri daripada 3 jenis:



DaySafe (6 pek)
Harga sekotak: RM 150



NightSafe (6 pek)
Harga sekotak: RM 150




Mixed (mengandungi 2 Daysafe, 1 Nightsafe, 1 Nightsafe Extra Long & 2 pantyliner) 
Harga sekotak: RM 154

Anda inginkan lebih penjimatan dan harga Istimewa?
Hubungi no di bawah segera yaaa


Fateha Fatin
+6013 7706136

No comments:

Post a Comment